Pro firmy
Kurz pro lídry, specialisty a HR
Dosáhněte úspěchu ve své profesi díky dobré osobní značce.
V běžném životě i online.
6 hodin
obsahu
15 + 7 let
zkušeností
1 konkrétní
plán
Kurz nabízí to nejlepší z HR a marketingu pro vaši firmu
Chcete ve vaší organizaci posílit osobní výkon zaměstnanců? Potřebujete, aby vaši lídři dokázali rychle sestavit efektivní projektový tým? Potřebujete podpořit týmovou práci? Pojďme se spolu podívat na to, jak budovat úspěšnou profesní dráhu jednotlivců a jaký to má vliv na podporu firemních cílů.
Kurz pomůže vašim lídrům i specialistům:
- Naučit se pracovat se svými silnými stránkami
- Porozumět tomu, jak pomocí osobní značky získat více klientů
- Získat povědomí o tom, jak lépe nalákat talenty do (projektového) týmu
- Pomocí osobní značky vybudovat skvělý a produktivní tým
- Využívat vhodné on-line nástroje pro prezentaci svojí práce a úspěchů
Účastníci si odnesou:
- vlastní strategickou mapu s konkrétními kroky pro budování osobní značky
- principy a metodiku, jak vytvořit značku/ brand svého týmu
- znalosti o nejnovějších trendech v on-linu pro zviditelnění svých, týmových nebo firemních projektů a úspěchů
Harmonogram
Zahájení kurzu
Seznámíme se navzájem, uvedeme vás do programu společného dopoledne. A nastartujeme den kafíčkem.
Co je to osobní značka v kariéře a online světě
K čemu vám slouží budování dobré osobní značky? Najdeme spolu konkrétní využití osobní značky pro váš kariérní růst. Co o vás ví Google a jak vám to může pomoci či naopak uškodit? Vše si ukážeme na reálných případech.
Základní kroky k budování osobní značky
Objevíte své vlastní silné stránky a talenty a najdeme spolu jejich uplatnění pro vaši osobní značku. Pomůžeme vám nastavit vaše reálné cíle a vize.
Pauza na kafe a občerstvení
Seznámíme se navzájem, uvedeme vás do programu společného dopoledne. A nastartujeme den kafíčkem.
Web je vaše online vizitka
Ukážeme si, proč mít svůj vlastní web, i když si myslíte, že ho nepotřebujete. Naučíme se, jak na něm prodat vaše silné stránky. Projdeme spolu případové studie, jak i malé drobnosti na webu změní vnímání vaší osoby a toho, co umíte. A nakonec si odpovíme na otázku, zda mít či nemít vlastní blog.
Přestávka na oběd
Jak dát o sobě vědět
Každé setkání je příležitost, proto na něj buďte připraveni. Ukážeme si jak pracovat s emocemi a jak prodat svoji práci a výsledky.
Jak svou značku prodat na sociálních sítích
Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn? Vysvětlíme si, jak fungují jednotlivé sociální sítě, proč byste je měli mít a hlavně jaké ne/potřebujete.
Pauza na kafe a občerstvení
Konkrétní plán pro budování vaší osobní značky po tomto kurzu
Vytvoříte si svoji vlastní strategickou mapu. Měla by vám sloužit k ujasnění si kroků, které můžete udělat hned po tomto kurzu. Díky ní posílíte nebo začnete správně budovat svoji dobrou značku.
BONUS: Jak v krátkém čase sledovat nové trendy v oboru
Drink: Pojďme vše probrat u skleničky
Máte zájem o školení?
Napište nám
Moc rády přijdeme i k vám do firmy